PUT A RING ON IT

- Dags att komma i form och gifta sig -

Det här med bröllopsklänning

Kategori: Bröllop

 
För att släppa mat och träning för ett ögonblick har jag surfat runt på klänningar...
Det är verkligen svårt, egentligen skulle jag vilja gifta mig fler gånger med olika teman och olika klänningar :)

Mitt & Addes bröllop kommer dock vara mycket lantligt, vilket gör att det inte blir allt för mycket prinsessa och tyll utan mer spets och utan släp. Vi gifter oss på skånska landsbyggden där jag är uppväxt, vilket känns riktigt skoj - speciellt eftersom en hel drös med göteborgare kommer få se en helt ny sida av mig :) Frida har inte alltid varit city-brud! Hehe!
 
Än så länge dras jag lite åt det här hållet när det gäller klänningen: (OBS enbart inspiration)

 
Älskar verkligen tyget på den här klänningen
 
 
 
 
 
Riktigt snygg rygg!
 
Gillar överdelen på denna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: